Husqvarna CR500

Private sales and buy Forum
Køb og salg for private

Husqvarna CR500

Indlægaf ruka » 18/10/2014 12:25

Efter 4 år hvor den mægtig 500 bare ståede i garagen, uden at jeg kunne finde tid til den, byder jeg min Husky CR 500 til salg her.
Mcen blev købt med hensyn til at den skulle blive en supermoto ræser, efter at have set et par eksempler af 2takts supermotoer der bare var for fede. Lyden, power, lethed, det tiltræk. Jeg må dog se i øjene at jeg ikke får tid til at gøre det.
Motorcyklen er en Husqvarna CR500 fra 1985, motocross model, med 5 gears gearkasse, 500 kubik vandkølet motor.
Den er ikke pæn. Den mangler indsugnings manifold og venstre radiator skjold, som jeg ikke kan finde. Har haft cylinderen af for inspektion, og den ser godt ud, motoren snurrer fint rundt. Har haft den startede da jeg købte den, og den lød som den skal.
ALT kan findes til den på nettet, ebay eller specielle crossværksteder i Holland, Belgien eller England der stadig har alt til den.
Desuden er der tons af videnskab om den på huskvarnas internationale forum.
Flere billeder kan mailes eller mms´s.
Forhåbentlig vækker den interesse for jer. Jeg synes nemlig at en reinkarnation i supermoto form ville være yderst spændende.
Motorcyklen står i Køge.
Pris idé er 5000 Dkr. men jeg er åbne for tilbud. Heller videre til en der passer den end bare at står som den har gjort.
Kontakt via rm13@live.dk eller tlf. 22312824

En 500cc supermoto, det jeg havde i mente da jeg købte den.
http://www.youtube.com/watch?v=lipf146ZHYM

DSC00007.jpg

DSC00009.jpg

DSC00008.jpg
ruka

Tilbage til Buy & Sell - Free/Gratis