KTM LC4 620 med startproblemer

All about the Street Supermoto's
Gade Motard!

KTM LC4 620 med startproblemer

Indlægaf Tue » 25/10/2010 20:47

Jeg har lige investeret i et KTM samlesæt. Cyklen er oprindeligt en KTM ER 550 LC4. Den skulle gerne ende med at blive til en sjov gademotard.

Nu sidder der en 620 LC4 fra '94 på cyklen.
Jeg er blevet temmelig øm i fusserne af at hoppe på kickstarteren. Efter at have konstateret at der var gnist på, og at have hoppet løs på kickstarteren i et par timer, samtidig med at jeg doserede ca. 1 dåse startspray har jeg kun fået et enkelt host som belønning.

Er der nogen herinde der ved noget tændingen skal justeres på sådan en ældre model? Jeg har fundet mærker på både stator og statorhus.

Samtidig er jeg også på jagt efter noget servicedokumentationer/manualer til motoren. Resten af cyklen er ret ligetil.
Jeg kunne også godt bruge hjælp til fælge og kaliberflyttere etc. Der sidder en WP cross gaffel på som måske skulle skiftes med en motard gaffel(Mazzochi) hvis der kan findes penge til det.
Håber der nogen der kan hjælpe. :roll: Jeg er lidt på herrens mark
Tue

Geografisk sted: 8920 Randers NV

Re: KTM LC4 620 med startproblemer

Indlægaf asger » 2/11/2010 22:56

Hej med dig. Vi er nogle stykker der er ved at lave en super moto klub ved randers. Vi kan helt sikkert hjælpe dig. Venlig hilsen Asger. tlf 51880212
asger

Re: KTM LC4 620 med startproblemer

Indlægaf Tue » 11/11/2010 22:41

Hej Asger,
Det er et godt tilbud. Jeg prøve at ringe i weekenden.
Jeg har fået sparket liv i dyret. Den går rigtig godt, bortset fra i tomgang, men hvad skal man også bruge det til :D.
Den har tilsyneladende fået en skarpere knast i af en tidligere ejer.
Tue

Geografisk sted: 8920 Randers NV

Tilbage til SM Street Bikes